Kurumsal Taşımacılık, evden eve nakliyat, ofis taşımacılığı işlemlerini resmi kurumsal firmalar tarafından yapılması gerekmektedir. Güvenli ve titiz çalışma içerisinde olması için
seçeceğiniz Nakliyat Firması çok önemlidir.

                Kurumsal Taşımacılıktık Nasıl olur?

                               İş yerinizi nasıl taşıyoruz?

                                               Ücretsiz expretiz ile iş yerinizi nelere dikkat edilmesi ve gerekli şeyleri not etmektedir. Not etikleri doğrultusunda En güvenli ve en titiz çalışma yolunu hesaplayarak en kısa sürede

                                               yeni iş yerinize geçmenizi hedeflediğimiz bir hizmetimizdir.

                               Eşyalarınızın Zarar Görmeden Yola çıkması için hazırlamak.

                                               Eşyalarınızı ambalajlama, kolileme ve beli bir düzen içerisinde yapılmaktadır. Bu işlem en Profesyonel Ekiplerimiz tarafından sorunsuz bir şekilde halledilmektedir.

                               Evrak,Dosya,Arşiv Gibi önemli eşyalarınız

                                               Bu tür önemli eşyalarınızın taşınması için üzerine not yazmaktayız.

Kurumsal Taşımacılık Yapılırken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

  • Nakliyat Firmasının Titiz, Bir o kadarda Güvenilir olması.
  • Uzman ve Profesyonel Ekipler doğrultusun ‘da Çalışıldığından emin olmanız
  • Firmamız ile yapıncağınız Sigorta Sözleşmesinde Eşyalarınızın Sigorta ile güvence içerisinde olduğunuzdan emin olmanız.